Často kladené otázky
Nevíte si rady s výběrem správného produktu. Potřebujete poradit? Zkuste se, prosím, podívat do často kladených dotazů nebo kontaktujte naší zákaznickou podporu.
Pokud Vás zajímá cokoliv ohledně produktů na WWW.SPORTLANDER.CZ nebo si nejste jisti, zda jste vybrali správně, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat e-mailem (info@sportlander.cz) nebo telefonicky (tel: +420721637702).
Jak zjistím, zda je zboží skladem?
Zboží, které vidíte na e-shopu sportlander.cz, je skladem v centrálním regionálním skladu a připraveno k okamžité expedici (u objednávek přijatých dopoledne pracovního dne probíhá většinou expedice ještě týž den, u objednávek přijatých odpoledne probíhá většinou expedice následující den, zboží tak většinou dostanete buď do 24 nebo do 48 hodin). Pokud v tabulce pod popisem produktu vidíte „SKLADEM“. Zboží zobrazené "NA DOTAZ" buď čeká na naskladnění do centrálního skladu, nebo je uloženo na jiném skladu a expedice by byla delší, než 48 hodin (většinou do 5 dnů) nebo bylo doprodáno.
Objednávám zboží na e-shopu, ale objednávku mi nejde odeslat. Co mám dělat?
V případě, že Vám nejde objednávku z jakéhokoliv důvodu odeslat, kontaktujte nás, prosím, telefonicky (tel.: +420721637702) e-mailem (info@sportlander.cz) nebo skypem (sportlandercz).
Po odeslání objednávky mi mělo přijít do několika sekund potvrzení na můj e-mail. Nic jsem však neobdržel/la. Jak zjistím, že má objednávka bude zpracována?
Nejlepším způsobem, jak vyřešit tento problém, je kontaktovat nás telefonicky (tel.: +420721637702) e-mailem (info@sportlander.cz) nebo skypem (sportlandercz), jelikož k takové situaci v 99% objednávek vůbec nedochází.
Od jaké částky neplatím poštovné?
Poštovné za Vás uhradíme, pokud si objednáte zboží za celkovou částku 1890,- Kč a více - u objednávek do zasílaných po ČR.
Jaká je doba dodání zboží?
Doba dodání závisí hlavně na 2 faktorech - kdy objednávku od Vás obdržíme a na formě dopravy, kterou jste ve Vaší objednávce zvolili. Pokud jste si vybrali Českou poštu, pak je doba dodání od 2 do 5 pracovních dnů (obvykle je zboží dodáno do 3 dnů). Při výběru přepravní služby PPL Vám bude zásilka dodána od 1 do 2 pracovních dnů od objednání. Pokud obdržíme objednávku dopoledne pracovního dne, většinou expedujeme zboží ještě ten samý den, tzn. zboží obdržíte do druhého dne. Pokud obdržíme objednávku odpoledne pracovního dne, zboží většinou expedujeme následujícího dne.
Lze objednané zboží vyměnit nebo vrátit?
Zboží zakoupené v našem e-shopu www.sportlander.cz lze vyměnit nebo vrátit a to do 14 dní. Vždy je třeba nás kontaktovat (tel. 721637702 nebo e-mail info@sportlander.cz) a předem se domluvit na postupu. Zboží je pak nutné vrátit zabalené v originálním obalu se všemi visačkami. Je třeba jej zaslat zpět Českou poštou nebo PPL na adresu:SPORTLANDER.CZ, Chebská 79/23, 322 00 Plzeň.
Lze objednané zboží vyměnit nebo vrátit na prodejně?
Bohužel pokud bylo zboží zakoupeno v e-shopu, nelze jej vyměnit nebo vrátit na žádné prodejně, kde je prodáváno zboží stejné značky. Zboží, prosím, nevracejte ani na administrativní sídlo společnosti, ale zašlete je Českou poštou nebo PPL na adresu: SPORTLANDER.CZ, Chebská 79/23, 322 00 Plzeň. Na stejnou adresu lze vrátit zboží i osobně.
Co mám dělat, když zjistím závadu na zboží? Kde jej mohu reklamovat?
V případě reklamace je třeba zboží zaslat Českou poštou nebo PPL na adresu našeho reklamačního oddělení: SPORTLANDER.CZ - REKLAMAČNÍ ODDĚLENÍ, Chebská 79/23, 322 00 Plzeň . Ke zboží je třeba přibalit lístek se stručným popisem vady, telefonickým kontaktem a kopií dokladu o zakoupení (faktura).
Je možné si zboží objednané v e-shopu vyzvednout osobně?
Ano, po dohodě s naším pracovníkem je možné si zboží objednané v e-shopu www.sportlander.cz vyzvednout osobně a to buď v Plzni (SPORTLANDER.CZ, Chebská 79/23, 322 00 Plzeň) nebo v ostatních výdejních místech uvedených na našem e-shopu.
Jakým způsobem za zboží mohu zaplatit?
V případě osobního odběru v Plzni nebo jiném výdejním místě je možné zaplatit pouze v hotovosti (připravte si pokud možno hotovost velmi přesně), platební karty zatím neakceptujeme. Pokud Vám zboží dodává Česká pošta nebo přepravní společnost PPL, pak je zboží „na dobírku“. To znamená, že při převzetí zásilky zaplatíte v hotovosti kurýrovi/pracovnici pošty, PPL je možné zaplatit i platební kartou při převzetí. Pro jakýkoliv způsob dopravy lze zvolit i platbu on-line platební kartou přes zabezpečený platební portál nebo platbu převodem na účet.
Zásilka mi nebyla dodána do data, jež mi bylo sděleno pracovníkem e-shopu. Kam se mohu obrátit?
Každý takový případ je velice individuální, jelikož se standardně neděje. Pokud by k němu však došlo, vždy nás, prosím, nejdříve kontaktujte. Ať už telefonicky (tel.: +420721637702) nebo e-mailem: info@sportlander.cz. Společně se pokusíme daný problém co nejdříve vyřešit.
JIŽ NEPŘIJÍMÁME NOVÉ OBJEDNÁVKY, DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.
Rádi vám pomůžeme
- Telefon
- 721 637 702
- info__at__sportlander.cz
- Skype
- SportLandercz